EGR- błąd 16785 - EGR System: Insufficient Flow

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • robreg
    L&K
    • 2010
    • 1195
    • Octavia I (1U2)
    • AXP 1.4 MPI 75 KM

    #26
    Zamieszczone przez hyp
    Tak ciężko powinna chodzić, czysciłem u mnie i tez tak ciężko chodzi.

    Tez miałem problem z EGR, ale naszczęscie trafiłem na ogarnietego mechanika i zdiagnozował że całe zamieszanie powoduje zaniżone wartości z przepływki, po wymianie przeplywki problem znik i EGR pracuje poprawnie.
    Dafik88 nie czytaj tych bredni!

    Jeśli nie jesteś w stanie cofnąć trzpienia robiąc podciśnienie otworem gębowym (a do tego, co jest ważniejsze, masz wrażenie jakbyś prawie że swobodnie oddychał przez EGRa ;-) ) to przyczyna jest jedna - przerwana membrana w zaworze - cały element do wymiany.
    Pozdrawiam, Robreg.
    ----
    furmanka.blogspot.com fan ;-)

    Komentarz

    • hyp
      Ambiente
      • 2013
      • 146
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #27
      Zamieszczone przez robreg
      Dafik88 nie czytaj tych bredni!

      Jeśli nie jesteś w stanie cofnąć trzpienia robiąc podciśnienie otworem gębowym (a do tego, co jest ważniejsze, masz wrażenie jakbyś prawie że swobodnie oddychał przez EGRa ;-) ) to przyczyna jest jedna - przerwana membrana w zaworze - cały element do wymiany.
      Dobre :szeroki_usmiech Na logiczne rozumowanie, jak membrana jest przerwana to otworem gębowym będzie mógł cały czas zasysać powietrze więc co ma wsþolnego ciężkie chodzenia trzpienia z przerwaną membraną.
      W przyszłości nie opuszczaj lekcji z fizyki
      ↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑

      Komentarz

      • robreg
        L&K
        • 2010
        • 1195
        • Octavia I (1U2)
        • AXP 1.4 MPI 75 KM

        #28
        hyp, z fizy (do poziomu szkoły średniej PRL) byłem bryjlant, ale ze nie wszystkim tak dobrze szlo, to spotykam się z różnymi sytuacjami i komentarzami. Z tego powodu opisuję czasem najbardziej banalne wyjaśnienia. Na wszelki wypadek. :-)

        EGR może chodzić ciężko, jak jest zaklejony sadzami i olejem. W stanie takim jak na zdjęciu, wspomniany trzpień, przy sprawnej membranie, przeważnie pod wpływem niewielkiego podciśnienia bardzo ochoczo lata jak oszalały i nie trzeba się płucami bardzo zmęczyć, by nakłonić go do przemieszczania się. Jeśli mimo tego trzpień na podciśnienie nie reaguje, powód może być jeden. ;-)

        Układy ciśnieniowe to systemy czasem pracujące na bardzo wysokich ciśnieniach. Podciśnienia może być max. 1 atmosfera techniczna, stąd są to tak miłe w eksploatacji układy sterowania. :-D
        Pozdrawiam, Robreg.
        ----
        furmanka.blogspot.com fan ;-)

        Komentarz

        Pracuję...